شرایط و نحوه دریافت بیمه بیکاری کرونا همچنین نحوه ثبت درخواست بیمه بیکاری الکترونیکی به همراه اطلاعات تکمیلی در خصوص بیمه بیکاری در این مطلب. با شرایطی که ویروس کرونا در کشور به وجود آورده بسیاری از کسب و کارها تعطیل شده و کارگران و کارکندان بیکار شده اند. در این شرایط بیمه بیکاری وژه این ایام برای افرادی که شرایط آن را داند در نظر گرفته شده است.

در همین خصوص مدیر کل بیمه بیکاری وزارت کار گفت: تفاوتی در شرایط پرداخت بیمه بیکاری ایجاد نشده است. کلیه مشاغلی که بین کارگر و کارفرما رابطه قانون کار برقرار باشد، یعنی فرد مزد بگیر و دارای قراردادی که در قانون تعریف شده باشد مشمول دریافت بیمه بیکاری محسوب می‌شود. وی ادامه داد: افرادی که دارای بیمه‌های قالیبافی، اختیاری، کارگران ساختمانی و مشاغل آزاد هستند مشمول دریافت بیمه بیکاری محسوب نمی‌شوند. بابایی افزود: افرادی که به صورت غیر ارادی بیکار می‌شوند ۳۰ روز فرصت دارند تا در سامانه www.bimehbikari.mcls.gov.ir ثبت نام و کد رهگیری دریافت کنند.

 

 

 


جدید 99 |جدیدترین اخبار روز در خبرنیوز بیمه ,بیکاری ,دریافت ,شرایط ,افرادی ,نحوه ,بیمه بیکاری ,دریافت بیمه ,بیکاری محسوب ,مشمول دریافت ,بیکاری الکترونیکی ,بیمه بیکاری محسوب ,بیمه بیک? منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

دانلود فایل اشتراک مطالب خدمات ماشین کاری و ماشین سازی صنایع دستی وبلاگ کاست های نایاب ایرانی